Produs adaugat in cos
Continua Vezi cos
<

Termeni si conditii

Termeni si conditii Neomax.ro

Utilizarea site-ului de comert electronic www.neomax.ro implica acceptarea prezentelor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. Neomax Online Distribution srl isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune a Termenilor si Conditiilor poate fi citita oricand online accesand paginile siteului.

 

 

Termeni și condiții magazin online

 

       I.            DATELE DE IDENTITATE ȘI DE CONTACT ALE VÂNZĂTORULUI

 

Magazinul online disponibil la adresa web https://neomax.ro, este administrat de S.C. Neomax Online Distribution SRL cu sediul social în București, Drumul Taberei nr.90, Sector 6, număr de înregistrare la Registrul Comerțului București J40/20284/1993, CUI RO 4570390, punct de lucru/punct de ridicare comenzi online în str. Nicodim nr.9, sector 6, București, showroom utilaje agricole, scule și unelte în Str. Preciziei Nr.1E, sector 6, București, telefon 0214443222, 0733671 929, email contact@neomax.ro.

 

    II.            DEFINIȚII

1. Client - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care efectuează o comandă prin utilizarea site-ului.

2. Comanda - operațiunea prin care Clientul își exprimă angajamentul de achiziționare a unuia sau mai multe bunuri sau produse comercializate prin intermediul Site-ului

2. Vânzător (comerciant, profesionist, magazin) - S.C. Neomax Online Distribution SRL, care acționează în calitate de persoană juridică în cadrul activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale în legătură cu contractele care intră sub incidența legislației care reglementează activitățile comerciale, precum și orice persoană care acționează în același scop, în numele sau pe seama S.C. Neomax Online Distribution SRL;

3. Produs - orice bun corporal mobil, pus la dispoziția Clientului de către S.C. Neomax Online Distribution SRL în vederea achiziționării, contra cost, prin utilizarea site-ului. Apa, gazele naturale, energia electrică și energia termică sunt considerate "produse" atunci când acestea sunt puse în vânzare în volum limitat sau în cantitate fixă;

4. Contract de vânzare - reprezintă înțelegerea intervenită între Vânzător și Client cu privire la vânzarea, respectiv achiziționarea, unuia sau mai multor Produse de pe Site, prin lansarea unei Comenzi de către Client și acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale și a acestor Termeni și Condițiilor. Forma de încheiere a contractului va fi orice document în temeiul căruia vânzătorul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora. Factura sau bonul fiscal sunt asimilate contractelor comerciale.

6. Contract la distanță - orice contract încheiat între Vânzător și Client prin intermediul acestui site, fără prezența fizică simultană a profesionistului și a consumatorului, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

7. Site – domeniul www.neomax.ro și orice subdomeniu al acestuia

8. Spațiu comercial, showroom, punct de livrare - orice unitate care îndeplinește una dintre următoarele condiții:

a) unitate imobilă de vânzare cu amănuntul, în care Vânzătorul își desfășoară activitatea în permanență;

b) unitate mobilă de vânzare cu amănuntul, în care Vânzătorul își desfășoară activitatea în mod obișnuit;

9. Suport durabil - orice instrument care permite Clientului sau Vânzătorului să stocheze informații care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referințe ulterioare pentru o perioadă de timp adecvată, în vederea informării, și care permite reproducerea neschimbată a informațiilor stocate;

10. Conținut digital - acele date care sunt produse și livrate în formă digitală;

11. Serviciu financiar - orice serviciu cu caracter bancar, de creditare, asigurări, pensii private, de investiții sau plăți;

12. Specificații - toate descrierile și referințele la un produs, așa cum sunt prezentate în cadrul site-ului.

13. Răspuns - orice informație transmisă în formă scrisă Clientului care a adresat o întrebare pe site, în pagina unui anumit produs, sau prin intermediul formularelor de contact sau de returnare a produselor.

14. Garanție comercială - orice angajament din partea Vânzătorului sau a unui producător (denumit în continuare garant) față de Client, în plus față de obligațiile legale prevăzute la art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată, cu modificările și completările ulterioare, referitoare la garanția legală de conformitate, de a rambursa prețul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreține produsele în orice mod, în cazul în care acestea nu corespund specificațiilor sau oricărei altei cerințe din declarația privind garanția sau din publicitatea relevantă disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului, cerință care nu este legată de conformitate.

 

 III.            PARTICULARITĂȚILE VÂNZĂRILOR ONLINE

 

Prin utilizarea Site-ului și, după caz, crearea unui cont sau înregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul acceptă și este de acord cu termenii și condițiile care descriu modul de organizare și funcționare a magazinului online NEOMAX.

Întrucât elementele folosite pentru prezentarea specificațiilor din descrierea Produselor (imagini, texte, prezentări grafice ori video) sunt puse la dispoziție de producătorii acestora, acestea nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare și informare. Din acest motiv, vă rugăm ca înainte de efectuarea unei Comenzi, să verificați cu atenție caracteristicile Produselor prezentate pe Site și sa ne contactați pentru orice neclarități, nelămuriri sau informații suplimentare.

Vă asigurăm că S.C. Neomax Online Distribution SRL depune toate eforturile pentru asigurarea corectitudinii specificațiilor produselor publicate pe Site, inclusiv cu privire la descrierea Produselor, precum și prețurile indicate. Cu toate acestea, pot exista erori în ceea ce privește conținutul digital furnizat clienților la accesarea magazinului online. În măsura în care se constată că eroarea a afectat sau, după caz, influențat o Comandă sau Contractul încheiat, S.C. Neomax Online Distribution SRL va informa Clientul în cel mai scurt timp posibil în vederea reconfirmării Comenzii/a valabilității Contractului sau, eventual, anularea acesteia/acestuia.

Suplimentar acestor termeni și condiții, produsele ce fac obiectul vânzării în cadrul unei promoții sau campanii de orice tip, se vor supune și termenilor și condițiilor aplicabile respectivei campanii sau promoții și care va fi anunțată în mod corespunzător în prealabil. Clienții sunt rugați să citească termenii și condițiile aplicabile unei anumite campanii sau promoții înainte de efectuarea unei Comenzi cu privire la Produse care fac parte din respectiva campanie sau promoție.

Pentru motive justificate (cum ar fi lipsa din stoc a anumitor produse), Vânzătorul va fi înștiința Clientul cu privire la modificarea de tip sau de cantitate a produselor comandate, iar acesta va avea dreptul de a accepta noile caracteristici ale Produselor care fac obiectul Comenzii ori de a le refuza, caz în care Comanda se consideră anulată, iar părțile vor fi puse în situația anterioară emiterii Comenzii (inclusiv returnarea oricăror sume încasate anticipat, după caz), fără ca Vânzătorul să fie considerat răspunzător pentru orice prejudicii suferite de Client.

Unele Produse comercializate prin intermediul Site-ului, precum și unele promoții sau campanii desfășurate nu sunt în mod necesar disponibile și în showroom-ul NEOMAX și nici invers. Vânzătorul are dreptul de a modifica oferta de Produse, prețurile și promoțiile/campaniile de pe Site sau din magazinele sale, cu respectarea legislației în vigoare.

Garantăm securitatea comunicațiilor electronice prin conexiune de date criptată. Cu toate acestea, vă informăm că accesarea magazinului online NEOMAX expune Clientul la riscurile specifice acestui tip de comerț (cum ar fi, dar fără a se limita la, accesarea neautorizată a contului de utilizator din culpa Clientului, a datelor transmise de Client către magazin, etc.). Din acest motiv, S.C. Neomax Online Distribution SRL nu este răspunzătoare pentru niciun prejudiciu direct sau indirect determinat de accesarea Site-ului sau ca urmare a efectuării/finalizării unei Comenzi sau oricărei utilizări a datelor și informațiilor de pe acest Site în mod fraudulos din culpa Clientului sau ca urmare a unor infracțiuni comise de o terță parte.  

Nu în ultimul rând, vă rugăm să aveți în vedere că achiziționarea online a oricăror produse presupune o experiență diferită de cea din magazinele fizice. Din acest motiv, este important să aveți în vedere că oricare dintre elementele specifice acestora, cum ar fi - dar fără a se limita la – formă, dimensiune, culoare, etc., ar putea fi diferite decât în felul în care pot apărea în imagini sau prezentări video. În ceea ce privește dimensiunile Produselor, utilizatorii Site-ului au obligația să verifice specificațiile fiecărui Produs.

 

 IV.            INFORMAȚII DESPRE PRODUSE ȘI GARANȚII

Toate produsele vândute prin intermediul site-ului sunt însoțite de factură și certificat de garanție oferit de producător sau vânzător. Pierderea certificatului de garanție sau a facturii duce la pierderea garanției. Ștergerea seriei (serial number S/N) parțiala sau totala de pe produse duce la pierderea garanției. Nu eliberam duplicate pentru certificatul de garanție.

Garanția este de doua tipuri:

a)      obligația legala a vânzătorului (garanție legală de conformitate)

b)      orice angajament asumat de vânzător sau producător (garanție comerciala) fata de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, daca acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferenta. Termenul de garanție legala de conformitate este de 2 ani și se calculează de la data livrării produsului, conform Legii 449/2003.

În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosința îndelungata și între 0-12 luni pentru restul.

Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

Garantăm de asemenea că produsele livrate sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Certificatele de garanție pot fi emise direct de producător în cazul în care acesta are o rețea de service naționala, fie sunt emise de către Neomax. în cazul certificatelor de garanție emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat.

Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției. în cazul certificatelor de garanție emise de Neomax, produsele defectate în perioada de garanție vor fi aduse personal sau expediate printr-o companie de curierat pe adresa societății.

Produsul va fi însoțit de o descriere scrisa a defectului reclamat, de o copie după factura și certificatul de garanție în original.

Produsele se predau sau se expediază, pe cat posibil, în ambalajul original, însoțite de toate accesoriile.

Timpul de service se calculează din momentul în care produsul a sosit la sediul Neomax și pana la momentul în care produsul a fost predat clientului, reprezentantului clientului, companiei de curierat (pe baza documentului de transport) sau pana în momentul în care S.C. Neomax Online Distribution SRL notifica clientul prin email sau fax.

La cererea clientului, produsul poate fi expediat pe cheltuiala acestuia la orice adresa, prin curierat rapid. Conform legii, produsele ce au însumate intervenții de service de peste 10% din perioada de garanție sau care la o singura intervenție depășesc acesta perioada, se înlocuiesc cu produse noi, identice sau se returnează clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizata.

"Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului". Aceasta regulă se aplica în cazul în care cumpărătorul este persoana fizica .

Daca produsul este software sau se refera la conținut digital, și acesta a fost desigilat sau instalat nu mai poate fi returnat deoarece licența devine nula.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de cumpărător iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur, în aceeași formă în care a fost efectuată plata, sau în altă formă agreata de Client și care nu presupune plata de către acesta a unor comisioane suplimentare.

Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, sau daca clientul a înregistrat produsul pe numele sau la producător înainte de returnare, ne rezervam dreptul de solicita o compensație pentru readucerea în stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultata din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aducerea produsului la conformitate se face potrivit Legii nr 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, precum și faptul ca prin garanția oferita se asigura drepturile consumatorilor conferite de Legea nr. 449/2003 so OG nr. 21/1992.

 

    V.            EFECTUAREA COMENZILOR, ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

Accesul pe Site în vederea efectuării unei comenzi este permis oricărui potențial Client care are intenția de a achiziționa unul sau mai multe produse, în conformitate cu clauzele stabilite prin acești termeni și condiții.

Magazinul online NEOMAX vinde și comercializează produsele prezentate pe site numai pe teritoriul României.

S.C. Neomax Online Distribution SRL își rezervă dreptul de a refuza accesul parțial sau total la funcționalitățile site-ului, precum și de a procesa comenzi, pentru Clienții al căror comportament a prejudiciat sau poate prejudicia interesele Magazinului, sau în cazul existenței unei suspiciuni de fraudă.

Pot efectua Comenzi pe Site numai persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani la data efectuării Comenzii.

În vederea înregistrării unei Comenzi, Clienții pot opta pentru plasarea unei comenzi fără crearea unui cont de utilizator, sau pentru plasarea unei comenzi după crearea unui cont de utilizator. Existența unui cont de utilizator, permite Clientului să-și gestioneze mai ușor istoricul comenzilor înregistrate în site, a opțiunilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal precum și a mesajelor și răspunsurilor schimbate cu reprezentanții Magazinului.

Înregistrarea comenzii se face după selectarea produselor dorite și finalizarea comenzii prin opțiunile existente în meniul „Cos de cumpărături”.

Odată cu înregistrarea unei comenzi pe site-ul neomax.ro, cumpărătorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de societatea S.C. Neomax Online Distribution SRL, respectiv prin telefon sau email.

Încheierea contractului are loc numai în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmării automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmării de primire a comenzii NU echivalează cu încheierea contractului între vânzător și cumpărător.

După plasarea comenzii, pentru motive justificate, vânzătorul își rezerva dreptul de a anula comanda Clientului, chiar dacă a fost efectuată plata anticipat, iar clientul va primi înapoi banii încasați de societatea SC Neomax Online Distribution SRL, în termen de maxim 7 zile.

Totodată, putem modifica cantitatea produselor din comanda, în funcție de disponibilitatea acestora în stoc, cu informarea prealabilă a Clientului și reconfirmarea noilor detalii ale Comenzii.

Ofertele și preturile afișate pe site-ul neomax.ro sunt valabile maxim 12 ore.

Livrarea/ridicarea produselor se poate face într-un interval de minim o ora și maxim 30 de zile, din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de plata). Toate informațiile/modalitățile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Produsele sunt disponibile în limita stocului.

 

 VI.            FACTURARE ȘI PLATĂ

 

Factura pentru comanda înregistrată va fi emisă conform normelor legale în vigoare fiind pusă la dispoziția Clientului în format electronic sau în format tipărit, în funcție de comandă, modalitate de livrare aleasă sau opțiunile Clientului.

Pentru Clienții magazinului online, SC Neomax Online Distribution SRL pune la dispoziție următoarele modalități de plată:

- în numerar, la livrare (clienți persoane fizice și juridice);

- prin ordin de plata/virament bancar (clienți persoane juridice sau clienți persoane fizice);

- plata prin POS (în București);

- online (MobilPay - integral sau în rate Garanți Bank, Card Avantaj , BRD Finance)

- online ( EuPlatesc.ro – integral sau în rate Alpha Bank, Banca Transilvania Star BT, BCR, Piraeus , BRD Finance);

- Rate Euroline;

- Rate Unicredit Bank;

- Rate Tbi Bank.

 

Metodele de plata pot fi diferite în funcție de modalitatea de livrare, valoarea totala a coșului de cumpărături si/sau în funcție de personalitatea juridica a cumpărătorului .

 

In continuare  vă prezentăm în detaliu metodele de plată:

1.       Plata numerar sau ramburs :

- Acest sistem de plata este acceptat atât pentru persoane fizice  cat și pentru persoane juridice pentru o valoare maxima a coșului de cumpărături de 4999 lei.

- Plata numerar se poate efectua în cazul în care optați pentru „Ridicare Personala”, sau „Transport Neomax”

- Plata Ramburs se poate efectua în cazul în care alegeți ca modalitate de livrare „Curier Rapid”

 

2.       Plata cu Ordin de plata / virament bancar :

-  Acest sistem de plata este acceptat atât pentru persoane fizice  cat și pentru persoane juridice fără nici o limita a coșului de cumpărături.

-  Aceasta modalitate de plata este disponibila pentru orice modalitate de transport aleasa .

- Daca alegeți să plătiți cu OP, livrarea produselor se va efectua după confirmarea de plata din partea departamentului contabil al SC Neomax Online Distribution SRL.

 

3.      Plata directa cu cardul (POS):

- Acest sistem de plata este acceptat atât pentru persoane fizice  cat și pentru persoane juridice pentru o valoare maxima a coșului de cumpărături de 9999 lei

- În cazul în care valoarea coșului de cumpărături este mai mare de 9999 lei și se dorește achitarea cu cardul, selectați modalitate de plata OP ,iar plata se va efectua integral la sediul Neomax Online Distribution SRL

- Aceasta modalitate de plata este disponibila în cazul în care optați pentru „Ridicare Personala”, sau „Transport Neomax”.

- Plata în Rate Bonus Card Garanți, doar pentru clienți care optează pentru „ Ridicare Personala”, număr de rate este de 2 – 12 rate.

- Plata în Rate Alpha Bank, doar pentru clienți care optează pentru „ Ridicare Personala” sau „Transport Neomax”, numărul de rate este de 2 – 6 rate.

- Plata în Rate Raiffeisen Bank, doar pentru clienți care optează pentru „ Ridicare Personala” sau „Transport Neomax”, numărul de rate este de 2 – 6 rate.

 

4.       Plata Online MobilPay :

- Acest sistem de plata este acceptat atât pentru persoane fizice cat și pentru persoane juridice , indiferent de modalitatea de livrare aleasa , prin platforma securizata pentru plați online mobilpay.ro

- Plata integrala cu cardul se poate efectua direct în site. După completarea datelor solicitate în formularul de comanda și finalizarea comenzii se va deschide o pagina securizata pentru plata directa cu cardul. Aici o sa introduceți personal datele cardului .

- Plata în rate Bonus Card Garanți, se poate realiza direct în site doar de către deținătorii de Bonus Card. După completarea datelor solicitate în formularul de comanda și finalizarea comenzii se va deschide o pagina securizata pentru plata directa cu cardul. Aici o sa introduceți personal datele cardului. Odată cu identificarea cardului ca fiind Bonus Card puteți selecta numărul de rate dorit ( 2 -12 rate).

-  Plata în rate Card Avantaj , se poate realiza direct în site doar de către deținătorii de Card Avantaj. După completarea datelor solicitate în formularul de comanda și finalizarea comenzii se va deschide o pagina securizata pentru plata directa cu cardul, Aici o sa introduceți personal datele cardului. Odată cu identificarea cardului ca fiind Card Avantaj puteți selecta numărul de rate dorit (2 -6 rate).

- Plata în rate BRD Finance, se poate realiza direct în site doar de către deținătorii de card BRD Finance. După completarea datelor solicitate în formularul de comanda și finalizarea comenzii se va deschide o pagina securizata pentru plata directa cu cardul. Aici o sa introduceți personal datele cardului. Odata cu identificarea cardului ca fiind Card BRD Finance  puteți selecta numărul de rate dorit (2 -6 rate).

 

5.       Plata Online EuPlatesc.ro :

- Acest sistem de plata este acceptat atât pentru persoane fizice cat și pentru persoane juridice, indiferent de modalitatea de livrare aleasa , prin platforma securizata pentru plăți online EuPlatesc.ro

- Plata în rate Alpha Bank, se poate realiza direct în site doar de catre detinatorii de card Alpha Bank. După completarea datelor solicitate în formularul de comanda și finalizarea comenzii se va deschide o pagina securizata pentru plata directa cu cardul. Aici o sa introduceți personal datele cardului. Odată cu identificarea cardului ca fiind Card Alpha Bank  puteți selecta numărul de rate dorit (2 -6 rate).

- Plata în rate BCR , se poate realiza direct în site doar de către deținătorii de card BCR. După completarea datelor solicitate în formularul de comanda și finalizarea comenzii se va deschide o pagina securizata pentru plata directa cu cardul. Aici o sa introduceți personal datele cardului. Odată cu identificarea cardului ca fiind Card BCR  puteți selecta numărul de rate dorit (2 -6 rate).

- Plata în rate Star BT, se poate realiza direct în site doar de către deținătorii de card Star BT de la Banca Transilvania. După completarea datelor solicitate în formularul de comanda și finalizarea comenzii se va deschide o pagina securizata pentru plata directa cu cardul. Aici o sa introduceți personal datele cardului. Odată cu identificarea cardului ca fiind Card Star BT  puteți selecta numărul de rate dorit (2 -6 rate).

- Plata în rate Piraeus Bank, se poate realiza direct în site doar de către deținătorii de card Piraeus Bank. După completarea datelor solicitate în formularul de comanda și finalizarea comenzii se va deschide o pagina securizata pentru plata directa cu cardul. Aici o sa introduceți personal datele cardului. Odată cu identificarea cardului ca fiind Card Piraeus Bank puteți selecta numărul de rate dorit (2 -6 rate).

 

6.       Plata online prin card Raiffeisen

Magazinul online www.neomax.ro folosește pentru tranzacțiile online serviciile Raiffeisen Bank/Plationline.ro. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranța deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii, magazinul nostru nu solicita și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

Plata în Rate Raiffeisen Bank se poate face într-un număr de 2 – 6 rate.

Important de știut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

 

 

7.      Plata în rate UniCredit Bank :

-  Acest sistem de plata este disponibil pentru "Ridicare personala" , DOAR pentru persoane fizice , pentru o valoare minima a coșului de cumpărături de 300 lei.

- Pentru a aplica pentru rate UniCredit Consumer Financing  este necesar sa bifați modalitatea de plata UniCredit Consumer Financing  și sa completați datele solicitate de către UniCredit Consumer Financing la sediul Neomax.

 

8.      Plata în rate TBI Bank :

- Acest sistem de plata este disponibil pentru orice modalitate de livrare aleasa , DOAR pentru persoane fizice , pentru o valoare minima a coșului de cumpărături de 300 lei.

- Pentru a aplica pentru rate TBI Bank  este necesar sa bifați modalitatea de plata TBI Bank  și sa completați datele solicitate de către TBI Bank. În urma acestei aplicații o sa va contacteze un reprezentant TBI Bank  care va comunica condițiile de creditare.

 

  1. LIVRAREA PRODUSELOR.

Livrarea Produselor se poate face oriunde în România. O Comandă înregistrată pe site nu poate avea decât o singură adresă de livrare. Clienții pot opta pentru livrarea unor comenzi diferite la adrese de asemenea, diferite.

Livrarea Produselor va fi contracost sau gratuită, în funcție de condițiile aplicabile Comenzii ori de campania desfășurată de NEOMAX la data Comenzii.

 

Proprietatea și riscurile asupra Produselor vor fi transferate la livrare, însă condiționat de efectuarea plății de către Client.

Livrarea / ridicarea comenzilor plasate pe acest site se pot efectua în funcție de localitatea unde va aflați și de disponibilitatea dumneavoastră la adresa din comanda.

Clienții au obligația să verifice dacă Produsele comandate, conform dimensiunilor, pot fi livrate la adresa de livrare indicată, respectiv că există căi de acces corespunzătoare la adresa de livrare indicată. În cazul în care livrarea Produselor nu poate avea loc întrucât căile de acces de la adresa de livrare nu sunt corespunzătoare, Produsele vor fi păstrate în depozit de către NEOMAX sau un terț contractat de aceasta, pentru un termen de maxim 3 zile, fără ca Clientul să fie obligat la orice sume suplimentare. În interiorul acestui termen, Clientul va fi contactat în vederea indicării unei alte adrese de livrare, urmând ca Produsele să fie livrate la noua adresă indicată. La expirarea termenului de depozitare, în cazul în care Clientul nu a indicat o altă adresă de livrare, contractul se consideră desființat, urmând ca părțile să fie repuse în situația anterioară, NEOMAX urmând să restituie suma plătită de Client, cu excepția costurilor de livrare ce nu vor fi returnate.

Costurile de transport sunt în funcție de valoarea coșului de cumpărături și a localități unde se dorește livrarea.

 Costuri :

- Comenzile a căror valoare depășește 500 lei sunt gratuite pe raza Municipiului București

- Pot beneficia de Transport gratuit în București și produsele ce beneficiază de aceasta oferta și sunt semnalizate pe site.

- De Transport Gratuit, în alte localități din Romania, beneficiază produsele semnalizate pe site cu aceasta ofertă. Aceasta ofertă este valabila în aria de acoperire a firmelor de curierat agreate, eventualele costuri suplimentare sunt suportate de către cumpărător

 

Metodele de livrare:

- Ridicare personala de la Punctul de lucru Neomax Online Distribution SRL din București, sector 6, strada Nicodim nr. 9 (reper în spatele benzinăriei OMV B-dul Timișoara)

- Transport Neomax. Aceasta modalitate de transport este valabila doar pentru București. Expedițiile sunt realizate de către un agent Neomax Online Distribution SRL. Livrările sunt efectuate DOAR la o adresa menționată în formularul de comanda. Produsele voluminoase și cele ce depășesc 30 Kg (electrocasnice mari, utilaje agricole, etc) se vor livra pana în fata reședinței (vor fi doar descărcate din mașină, nu pot fi urcate la etaj sau coborâte la subsol, demisol, etc). Aveți posibilitatea de a solicita agentului Neomax verificarea integrității produselor dar agentul Neomax nu face proba și nu asamblează produsele.

- Curier Rapid – cu verificare colet. Comenzile sunt livrate printr-o firma de curierat  (Optim Curier) cu acoperire în următoarele județe: Brăila, Galați, Buzău, Prahova, Giurgiu, Ilfov, Dâmbovița, Teleorman, Argeș, Olt, Vâlcea, Gorj, Dolj, Mehedinți și în Municipiul București. Coletele pot fi verificate.

Coletele se vor livra cu posibilitatea de a desface coletele înaintea achitării acestora. În cazul în care sunt constatate deteriorări ale ambalajelor va rugam sa specificați acest aspect pe scrisoarea de transport. În cazul în care ulterior primirii coletului constatați deteriorări ale produsului va rugam sa ne comunicați acest aspect în scris în termen de 24 ore le la recepționarea acestuia, la adresa de e-mail contact@neomax.ro. Orice alte reclamații ulterioare nu sunt luate în considerare. Costurile de livrare pot fi modificate de către un operator Neomax în funcție de localitatea de livrare (distanta fata de un punct de ridicare al curierului)

 

- Curier Rapid – fără verificare colet. Comenzile sunt livrate printr-o firma de curierat  (SameDay, Optim Curier) cu acoperire în următoarele județe: Brăila, Galați, Buzău, Prahova, Giurgiu, Ilfov, Dâmbovița, Teleorman, Argeș, Olt, Vâlcea, Gorj, Dolj, Mehedinți și în Municipiul București.

Coletele NU pot fi verificate.

Regiunea Transilvania va fi deservita de Transilvania Post, coletele se vor livra fără posibilitatea de a desface coletele înaintea achitării acestora. În cazul în care sunt constatate deteriorări ale ambalajelor va rugam să specificați acest aspect pe scrisoarea de transport. În cazul în care ulterior primirii coletului constatați deteriorări ale produsului va rugam sa ne comunicați acest aspect în scris în termen de 24 ore le la recepționarea acestuia la adresa de e-mail contact@neomax.ro. Orice alte reclamații ulterioare nu sunt luate în considerare. Costurile de livrare pot fi modificate de către un operator Neomax în funcție de localitatea de livrare (distanta fata de un punct de ridicare al curierului).

 

- Curier Rapid – fără verificare colet. Comenzile sunt livrate printr-o firma de curierat  (Dragon Star Curier) cu acoperire națională. Coletele NU pot fi verificate.

Coletele se vor livra fără posibilitatea de a desface coletele înaintea achitării acestora, în cazul în care sunt constatate deteriorări ale ambalajelor va rugam sa specificați acest aspect pe scrisoarea de transport.  În cazul în care ulterior primirii coletului constatați deteriorări ale produsului va rugam sa ne comunicați acest aspect în scris în termen de 24 ore le la recepționarea acestuia la adresa de e-mail contact@neomax.ro. Orice alte reclamații ulterioare nu sunt luate în considerare. Costurile de livrare pot fi modificate de către un operator Neomax în funcție de localitatea de livrare (distanta fata de un punct de ridicare al curierului).

 

Livrarea Comenzilor se va efectua în interiorul termenului indicat de în emailul de acceptare a Comenzii, respectiv într-un interval de 2 până la 4 zile lucrătoare, în funcție de categoria de Produse comandate (de exemplu, Produse voluminoase).

Neomax își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale Produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de Vânzător care pot include: acțiuni guvernamentale, impedimente de forță majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, Clientului îi este solicitat ca la livrarea Produselor să semneze de primire. Refuzul semnării documentului de livrare pus la dispoziție de către reprezentanții companiei de curierat echivalează cu refuzul Comenzii, Neomax urmând să restituie suma plătită de către Client pentru Produse, cu excepția costurilor de livrare ce nu vor fi returnate.

Semnarea documentului de livrare nu afectează în vreun fel dreptul Clientului de a notifica în baza legislației în vigoare eventuale defecte sau alte lipsuri de conformitate a Produselor. În cazul în care Clientul sesizează Vânzătorul cu privire la eventuale Produse lipsă sau Produse deteriorate, Vânzătorul urmează să livreze Produsele lipsă gratuit, iar Produsele deteriorate vor fi returnate în vederea înlocuirii, fără aplicarea unor costuri de livrare suplimentare.

La livrare, Produsele vor fi însoțite de următoarele documente: factura, schițe de montaj, instrucțiuni de folosire, etc.

 

  1. CONFIDENȚIALITATEA ȘI PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele cu caracter personal sunt prelucrate conform Regulamentului UE nr. 679/2016 (GDPR) precum și a Legii 190/2018 privind aplicarea acestui Regulament în România. Detalii suplimentare privind modalitățile în care asigurăm protecția, confidențialitatea și disponibilitatea datelor cu caracter personal precum și respectarea drepturilor persoanelor fizice vizate prin datele prelucrate, sunt prezentate în Politica de Confidențialitate.

 

 IX.            DREPTUL DE DENUNȚARE UNILATERALĂ A CONTRACTELOR (RETUR)

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare (retragerea din contract) este aplicabila doar clienților persoane fizice. Astfel, clienții au dreptul sa notifice în scris Vânzătorului ca renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile  de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Departament Retururi

Tel :     0787.396.938

E-mail : retur@neomax.ro

De asemenea, returnarea produselor se poate solicita și prin formularul de retur disponibil AICI.

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face în termen de 14 zile de la recepționarea produsului.

Acest termen nu poate fi invocat în cazul produselor ridicate de la sediile noastre, în această situație existând posibilitatea de a se face verificarea produsului, precum și proba sau instalarea în momentul livrării.

Daca produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, SC Neomax Online Distribution SRL își rezerva dreptul de a solicita o compensație pentru readucerea în stadiul inițial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultata din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceasta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicându-se definițiile din acest document precum și cele cuprinse în O.G. 34/2014 art. 2 alin.7.

Orice astfel de cerere/notificare trebuie trimisa în scris la adresa retur@neomax.ro.

 

    X.            DREPTURILE DE AUTOR

Toate informațiile publicate pe site-ul neomax.ro nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda, fără acordul scris acordat în prealabil al reprezentantului legal al societății Neomax Online Distribution SRL care administrează site-ul.

Proprietatea intelectuală asupra denumirilor comerciale, mărcilor înregistrate, mărcilor servicii, drepturilor de autor și altor drepturi de proprietate aferente Produselor și/sau materialelor publicate pe Site sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a SC Neomax Online Distribution SRL, iar Clientul nu va avea nicio pretenție la acestea pe durata Contractului sau ulterior.

Clientul nu va aduce atingere unor astfel de drepturi ale SC Neomax Online Distribution SRL și va avea toată grija necesară pentru a le proteja de orice încălcare sau daune. Clientul se obligă să nu folosească în activitatea sa nici un semn sau denumire similară sau identică mărcii SC Neomax Online Distribution SRL sau mărcilor aferente Produselor prezentate pe site.

Nerespectarea acestor condiții se pedepsește conform legii în vigoare.

 

 XI.            RĂSPUNDERE

Nu ne asumam răspunderea pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului neomax.ro, care ar putea afecta în orice modalitate vizitatorii site-ului și/sau Clienții existenți sau potențiali.

SC Neomax Online Distribution SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru daune de orice fel pe care Clientul sau o altă terță parte le poate suferi ca rezultat al îndeplinirii obligațiilor conform unei Comenzi sau pentru daune care rezultă din utilizarea Produselor după livrare.

Clientul este responsabil pentru utilizarea produselor în conformitate cu manualele, instrucțiunile și avertismentele de utilizare, fiind de asemenea responsabil pentru orice utilizare a Produselor achiziționate de pe acest site, în scopul sau în timpul comiterii unor contravenții sau infracțiuni.

Clientul este responsabil pentru păstrarea în condiții de siguranță a datelor de identificare la contul de Client, fiind singurul responsabil în cazul utilizării acestor date în mod fraudulos, ca urmare a transmiterii de bună voie a acestora către un terț sau obținerii acestora de către un terț, prin culpa Clientului.

 

  1. SESIZĂRI, RECLAMAȚII ȘI SOLUȚIONAREA LITIGIILOR.

 

Orice sesizări sau reclamații privind serviciile asigurate prin magazinul online neomax.ro, le puteți formula utilizând datele de contact prezentate la capitolul I.

Eventualele litigii în legătură cu executarea contractului vor fi rezolvate intre vânzător și consumator/client pe cale amiabila, conform clauzelor din termenii și condițiile de funcționare a magazinului online.

În situația în care Clientul – persoană fizică, consideră că modalitatea de soluționare a litigiilor propusă de Vânzător nu respectă cadrul legal, acesta poate face o sesizare Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, conform detaliilor prezentate pe site-ul acestei instituții la adresa web https://anpc.ro/articol/536/cum-se-depune-o-reclamatie .

În conformitate cu prevederile Regulamentului UE nr. 524/2014 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum, clienții persoane fizice, pot apela și la Platforma de Soluționare Online a Litigiilor, pusă la depoziție și administrată de autoritățile europene, platformă informatică care poate fi accesată la adresa web https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage .

În situația în care Clientul Persoană Juridică sau Vânzătorul nu acceptă soluțiile amiabile pentru litigiile privind contractele de achiziție a produselor sau de furnizare a serviciilor către persoane juridice, propuse de cealaltă parte, se pot adresa instanței de judecata competente de la sediul social al părții pârâte.

 

  1. LEGISLAȚIA APLICABILĂ

 

Aceste clauze au fost stabilite în conformitate cu următoarele norme legale:

  • Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
  • Ordonanța nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.
  • ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
  • REGULAMENTUL (UE) NR. 524/2013 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind SOL în materie de consum).