Produs adaugat in cos
Continua Vezi cos
<

Garantia produselor

Garantia produselor cumparate pe Neomax.ro

Toate produsele comercializate de catre Neomax beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Certificatele de garantie pot fi emise direct de producator in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Neomax. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat.

GARANTII

Toate produsele comercializate de catre Neomax Online Distribution srl beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Certificatele de garantie pot fi emise direct de producator in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Neomax. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat.

Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. In cazul certificatelor de garantie emise de Neomax, produsele defectate in perioada de garantie vor fi aduse personal sau expediate printr-o companie de curierat pe adresa societatii.

Produsul va fi insotit de o descriere scrisa a defectului reclamat, de o copie dupa factura si certificatul de garantie in original.

Produsele se predau sau se expediaza, pe cat posibil, in ambalajul original, insotite de toate accesoriile.

Timpul de service se calculeaza din momentul in care produsul a sosit la sediul Neomax si pana la momentul in care produsul a fost predat clientului, reprezentantului clientului, companiei de curierat (pe baza documentului de transport) sau pana in momentul in care Neomax Online Distribution srl notifica clientul prin email sau fax.

La cererea clientului, produsul poate fi expediat pe cheltuiala acestuia la orice adresa, prin curierat rapid. Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizata.

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". Aceasta se aplica in cazul in care cumparatorul este persoana fizica .

Daca produsul este software sau contine software si acesta a fost desigilat sau instalat nu mai poate fi returnat deoarece licenta devine nula.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de cumparator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, sau daca clientul a inregistrat produsul pe numele sau la producator inainte de returnare, ne rezervam dreptul de solicita o compensatie pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aducerea produsului la conformitate se face potrivit Legii nr 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, precum si faptul ca prin garantia oferita se asigura drepturile consumatorilor conferite de Legea nr. 449/2003 so OG nr. 21/1992.